BloggRegistret.se

måndag 14 april 2008

Alla läkare jublar

Jag tror aldrig att idioten Anders Eklund, i det "humanitära" Sverige kommer få ett ordentligt straff. Han kommer aldrig, likt "vanligt" kriminella få skaka galler. Tro mig. Istället är det en jublande läkarkår inom psykvården som kommer att få ytterligare en virrhjärna att studera och dalta med. Han är ute på permis/frigång inom tre år...!!

Egentligen vill jag inte tycka något om det som hänt däruppe i Stjärnsund, det gör för ont bara att tänka på det, men ändå. Dödsstraff har vi inte här, och kommer aldrig att få. Men detta fallet är ett tillfälle då jag skulle förespråka det. Fast ett långsamt straff i så fall. Min kompis brukar förespråka "Livstids hängning" av dylika psykopater.

Fy fan sikken dåre. Hoppas han mår riktigt riktigt dåligt nu. Knappast troligt, men ändå...



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Klicka här om du uppskattar Börjes Blogg. Tack!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

Inga kommentarer: