BloggRegistret.se

lördag 24 november 2007

Regnar gnällspikar i Gbg

Idag gästas Göteborg och Scandinavium åter av Sveriges näst största gnällgäng HV71 (inget lag slår Färjestad i gnällerier, där är det ledningen som verkligen visar vägen). Frölunda väntar på gnällspikarna ute på isen, och själv bänkar jag mig framför canal+ för att följa förnedringen av Jönköpings korgossar. Skadeglatt skall jag fnissa när Liv tappar in puck efter puck.

Hoppas jag!!!!

Är det sant att HV's förra målvakt, han Ahl, hade en hustru som hette Ann? Hej jag heter Ann Ahl...!!

HALLÅ Wikegård. När skall du annonsera att du går över till canal+?

Frölunda-HV 5-2 (jo, jag tror dom får två tröstmål).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Klicka här om du uppskattar Börjes Blogg. Tack!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

Inga kommentarer: