BloggRegistret.se

fredag 28 december 2007

Bush -the Bad Man- gnuggar händerna

Konstigt hur allt spelar mr Bush i händerna. Först sätter han Musharraf på tronen -99, sedan ser han till att al-Qaida tar död på hans enda/största motståndare Benzair Bhuttos. Nu kan han lugnt spänna musklerna igen och utöka sin jakt på Den Stora Fienden - Muslimen.

Missförstå mig inte. Även jag är genom födsel och ohejdad vana, förförd av USA och allt dom har att erbjuda i hamburgare, V8:or, musik, mm, mm. Men nu när man tittar på det stora landet i väster, är det inte längre det stora häftiga och trygga man ser. Snarare har landet blivit likt den där stora kusinen från landet, med alltför mycket musker jämfört med sitt intellekt.

Sätter mitt huvud på att USA har betalt för attentatet igår. Bevis? Snarare skulle det krävas motbevis för att döda det påståendet.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Klicka här om du uppskattar Börjes Blogg. Tack!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Det känns helt sjukt att Bush har haft maketen i snart åtta år! Det är halva mitt liv! Jag minns valet då han vann, jag minns det andra valet då han på något konstigt sätt vann igen!? Det är helt sjukt!